O webinářích od Vládi Musílka jsem psal už v květnu v článku Jak zrychlit WordPress – Webinář v tomto webináři Musilda popisoval, jak upravit WordPress, aby byl rychlejší a tím i atraktivnější pro uživatele a vyhledávače.

Nyní Vláďa připravuje další webináře a to na téma SEO a WordPress. Webinář se jmenuje Webinář WordPress Technické SEO a já bych vám jej chtěl v tomto článku přiblížit.

Kdo je Vladislav Musílek?

Vladislav je dlouholetým WordPress vývojářem,  se značnou zkušeností především s e-shopy postavenými na WooCommerce.

Více než sedm let se dělí o své znalosti na blogu Musilda.cz. Založil a provozoval stránku Toret.cz, specializovanou na vývoj a prodej modulů pro WooCommerce a české prostředí. 

Pravidelně se účastní českých WordCampů s přednáškami, nebo workshopy, především o WooCommerce.

Zdroj: Musilda.com

Webinář WordPress Technické SEO

Pět webinářů během pěti dní a více než 10 hodin kvalitních informací, to bude přesně tento webinář. Webinář se bude konat od 10.8.2020 do 14.8.2020. Vysílání bude nahráváno a bude možné jej sledovat ze záznamu. 

 

Program webináře

Program je opravdu rozsáhlý, takže nebudu vypisovat úplně všechny informace. Ty si můžete přečíst na webu Musilda.com

Robots.txt

Vytvoření souboru, pravidla pro procházení, blokování procházení, editace. Dozvíte se, proč by se měl soubor používat, kde jej naleznete, co je potřeba v něm mít. 

Tvorba obsahu ve WordPressu

Popis toho, jak WordPress generuje obsahové stránky, jak je zobrazuje a jaké jsou odlišnosti. 

Struktura obsahu stránek

Struktura obsahu stránky je velmi důležitá a jsou jisté odlišnosti v tom, jaké jsou možnosti pro strukturování nadpisů, výpisu, výsledků vyhledávání a podobně. 

Struktura url

Způsob, jakým WordPress sestavuje url, jak lze nastavit trvalé odkazy, vytváření vlastních struktur v url a případné změny ve stávajících.

Interní odkazy

Odkazy jsou jedním ze základních prvků vašeho webu a nevyplatí se podceňovat práci s nimi. A jediné odkazy, nad kterými máme stoprocentní kontrolu jsou ty interní. 

Přesměrování

Jaké jsou typy přesměrování, kdy je jaký typ vhodný a kdy vám může spíše uškodit. 

404

Co znamená chyba 404 a jaký je rozdíl když WordPress zobrazí „Nic jsme nenašli“, nebo načte stránku 404. 

Broken links

Broken links jsou odkazy, jenž z nějakého důvodu přestaly fungovat. Většinou je to protože neexistuje cílová stránka, na kterou odkaz webu. 

 

A mnoho a mnoho dalšího. Webináře od Vláďi jsou vždy základem kvality a pokud máte mezery v optimalizaci WordPressu, tak vřele doporučuji.

 

 

 

Kategorie:

WordPress,

Aktualizováno: 29. 7. 2020