Je tomu už týden, co jsem svůj nový web zaregistroval do katalogů. Jak registrace probíhala můžete zjistit v tomto článku a tomto článku. Co je cílem registrace do katalogů jste si již mohli přečíst. Nyní tedy shrnutí za uplynulý týden.

Registrace do katalogů

Proběhla registrace do 25ti katalogů s unikátním popiskem a zařazením do různých kategorií. Výsledkem je prozatím 10 schválených a zařazených odkazů, dalších 15 čeká na vyřízení. Z toho můžeme prozatím vyvodit pouze dvě věci a to, že je daný katalog mrtvý a nebo, že si majitel katalogu dává na čas se schvalováním odkazů.

 

Google a Seznam indexace

Pro zajímavost přidávám i informace o počtu zaindexovaných stránek vyhledávači Seznam.cz a Google.

  • Google: 1340 zaindexovaných stránek
  • Seznam: 2 zaindexované stránky

Rozdíl, jak vidíte, je opravdu značný a opět svědčí o rychlosti a použitelnosti seznamu.

 

Zpětné odkazy

Jistě jedna z nejdůležitějších informací je počet odkazů na daný web, které katalogy vygenerovaly za týden. Uvedu záměrně počty z různých zdrojů.

  • Ahrefs.com – ukazuje 3 backlinky ze dvou domén a to z rozhled.net a linkovnik.com
  • GWT – zatím neukazuje žádný zpětný odkaz, ale již počítá vyhledávací dotazy, ke kterým se ještě dostaneme
  • MajesticSEO – ukazuje 3 zpětné odkazy a to z linkovnik.com, rozhled.eu a odkazy.seznam.cz
  • Open site explorer – zobrazuje jediný zpětný odkaz a to z rozhled.net
Možná je ještě brzy na kontrolu počtu zpětných odkazů, ale bez toho by to nebyl pořádný report 🙂

Vyhledávací dotazy a návštěvnost

Přes GWT sleduji i vyhledávací dotazy, abych měl přehled jak roste/klesá počet dotazů v závislosti na návštěvnosti webu. GWT mi zatím zobrazuje dotazy od 12.11.2012 do 16.11.2012 za 4 dny měl web přes 400 zobrazení ve výsledcích vyhledávání !

We cannot display this gallery

Co se týče návštěvnosti, tak ta v období od 12.11.2012 do 18.11.2012 vygenerovala bezmála 55 UIP, údaje z GA:

  • 49,09 % Provoz z vyhledávání (tématické dotazy spojené s obsahem webu)
  • 14,55 % Návštěvnost z odkazujících stránek (pouze z daných katalogů !)
  • 36,36 % Přímá návštěvnost ( to budu já 🙂 )

Zatím se nehodí nějaké bližší komentování toho, zda registrace do katalogů je k něčemu nebo není, ale statistiky uvedené výše zatím hovoří jasně. Uvidíme co nám naznačí statistiky za týden po publikování PR článků.

Jak jste spokojeni s testem ? Chcete nějaké bližší informace ?

Sdílej a pošli článek dál. Děkuji! 🙂
 
  1. ThinkPro says:

    ťažko povedať, čo registrácia k niečomu je – nemyslím si, že sa to bude dať povedať po týždni, lebo je tam toľko ďalších faktorov, že nedokážeš posúdiť len tú registráciu. Ale zase môj názor je, že žiaden linkbuilding (nebavíme sa o black hat) nie je negatívny. Keď tú registráciu spraví nejaký študent za pár, tak prečo nie.

    • Wladass says:

      Taky si myslím, že tyto odkazy nemohou webu uškodit a zatím to tak i vypadá. Novým webům může ze začátku registrace do katalogů pomoci, ale to uvidíme až za pár dní.

    • Pavel says:

      Rozhodně neuškodí, otázkou ale je, zda pomohou. Zdali vymýšlení unikátních popisů není ztráta času. Těším se na resumé…

  2. V7979 says:

    Jsem na výsledek docela zvědavý, podle všech info na webu jsou katalogy mrtvé. Jak vidíš srovnání Ahres a MajesticSEO?

  3. Counter says:

    registrácia do katalogov nie je zlá vec, pri menej konkurenčných slovných spojeniach stačí web zaregistrivať do 10-15 katalogov a asi po mesiaci je web 1. v googly na dané kľúčové slová

    • excel says:

      do 10 – 15 katalogů a po měsíci je na 1. pozici? To musí být opravdu velmi neobvyklé slovní spojení teda… tomu se mi nechce věřit… nebo jsem ten příspěvek špatně pochopil? 🙂

  4. Honza says:

    Pro nové stránky, je regsitrace dobrá věc. Ovšem pak se musí dále pokračovat v linkbuildingu.

Comments are closed.