Před deseti dny jsem napsal článek, ve kterém jsem uváděl, které katalogy schválily vložený odkaz a které ne. V dnešním článku si ověříme jaký důsledek měla registrace do katalogů a jestli se vůbec vyplatí.

Web byl registrován celkem do 25ti katalogů a k dnešnímu dni bylo schváleno pouze 12 katalogů. Jak jsem psal v minulém článku, tak důvody mohou být dva. Může se jednat o mrtvé katalogy a nebo o katalogy, které schvalují odkazy po delší době. Osobně se přikládám spíše k první verzi. Takže první ponaučení zní: Pokud registrujete do katalogů, tak si nejprve ověřte jestli se nejedná o mrtvé katalogy, poznat to můžete např. odsledováním nových odkazů v katalogu a většina katalogů uveřejňuje i čas přidání odkazu.

Zaindexované stránky

V minulém článku jsem porovnával google se seznamem po 16ti dnech.

Vyhledávač 13.12.2012 3.12.2012 19.11.2012
Seznam 26 stránek 3 stránky 2 stránky
Google 7540 stránek 4410 stránek 1340 stránek

Jak můžete vidět, tak seznam se pochlapil 😀 Už indexuje celých 26 stránek a Google 7540 🙂

Zpětné odkazy

Nástroj Počet k 13.12.2012 Počet k 3.12.2012 Početk 19.11.2012
Ahrefs.com 17 backlinků 13 backlinků 3 backlinky
GWT 5 backlinků 4 backlinky 0 backlinků
MajesticSEO 7 backlinků 7 backlinků 3 backlinky
Open site explorer 2 backlinky 2 backlinky 1 backlink

Poznámky:

  • Ahrefs – počet 17backlinků je počet 17ti odkazujících domén. Celkový počet zpětných odkazů hlásí Ahrefs na 70.
  • Google stále neindexuje všechny potřebné backlinky.
  • MajesticSEO indexuje zpětné odkazy ze 7mi stránek celkem však 22 zpětných odkazů.

Opět se potvrdilo, jak dokonalého crawlera má Ahrefs a jak je jejich databáze obsáhlá.

 

Vyhledávací dotazy a návštěvnost

Dle GWT má graf vyhledávacích dotazů takřka ideální tvar, který by chtěl mít asi každý majitel úspěšného webu.

Za měsíc se tedy dostáváme na 8000 zobrazení a 320 prokliků podle statistik GWT.

Za měsíc provozu webu se tedy dostáváme k následujícím číslům:

  • 428 návštěv
  • 390 unikátních návštěvníků
  • 743 zobrazení stránek
  • procento nových návštěv je 90,89 %
  • 78,27 % Provoz z vyhledávání (335 návštěv)
  • 6,07 % Návštěvnost z odkazujících stránek (26 návštěv)
  • 15,65 % Přímá návštěvnost (67 návštěv)

Zvláště statistiky nových návštěvníků jsou zajímavé, ale i informace o tom, kolik návštěvníků přišlo z vyhledávačů celých 78%.

 

Pár faktů na závěr

  • Pokud registrujete do katalogů, tak odfiltrujte mrtvé katalogy.
  • Registrace do katalogů je jen malá část optimalizace webu.
  • Měření webu vám může dopomoci k lepším výsledkům a odhalením chyb při optimalizaci webu.
  • Nenechte se zlákat na automatické registrace do katalogů z důvodu ušetření času a nákladů.
  • Každý popisek při vkládání do katalogů by měl být unikátní a v dostatečné délce.
  • Neodkazujte pouze na titulní stranu webu, ale i do jeho dalších stránek.
  • Linkbuilding není otázka jednoho odpoledne, ale je to dlouhotrvající proces.
Na závěr tu mám pro vás, kteří chtějí využít tuto formu propagace webu a linkbuilding slevový kůpón na služby od Registrátorka.cz sleva 20% a Okregistrace.cz sleva 10% na jejich služby.
Tvar slevového kupónu je : wladass.cz

 

Využijete slevový kupón nebo využíváte raději jiné formy budování zpětných odkazů ?

Sdílej a pošli článek dál. Děkuji! 🙂
 
  1. Pilda says:

    Prosím tě, nemůžeš nějak prolinkovat všechny díly tohoto pokusu? Na začátku každého dílu by měly být odkazy na všechny ostatní díly. Tak jak to máš je ne jenom velice nepraktické, ale i vcelku dost nestandardní. Čekal bych i zapojení odkazu třeba ve vetě „Před deseti dny jsem napsal článek“.

Napsat komentář