V nedávném newsletteru od Wedosu jsem opět objevil informaci o počtu fanoušku společnosti na facebooku. Wedos si očividně na tomto počtu velice zakládá, tak jsem se rozhodl podívat i na další společnosti.

 

Active 24

Active24 má na facebooku pouhých 1099 fans, což je na tak velkou společnost opravdu žalostné. Aktivitou profil rovněž nehýří a na Twitteru mají 589 followerů.

 

Banan

Banáni jsou na tom podobně jako Active 24, na Facebooku mají 1048 fanoušků, ale na Twitteru mají pouze 39 followerů.

 

Blueboard

Blueboard je na tom o mnoho lépe než Active 24 a Banáni a na Facebooku má 4251 fanoušků a obě společnosti strčí hravě do kapsy a na Twitteru jej sleduje 772 followerů.

 

Czechia

Zatím nejhůře je na tom tato společnost na Facebooku má žalostných 21 fandů a na Twitteru podobně 12 followerů.

 

Český hosting

Společnost český hosting si na Facebooku udržuje pěkných 1153 fanoušků a na Twitteru je sleduje 382 followerů.

 

Ebola

Ebolu na Facebooku sleduje pouhých 143 fanoušků a na Twitteru mají jen 16 followerů.

 

Endora

Endora má na Facebooku 802 fanoušků, ale Twitter bohužel nemají.

 

eXon Technologies

eXon má na Twitteru 94 followerů.

 

Forpsi

Tohoto giganta na Facebooku sleduje pouze 512 fanoušků a na Twitterů mají 183 followerů.

 

Gigaserver

Gigaserver na Facebooku sleduje 667 fanoušků a Twitter sleduje 88 followerů.

 

Hexageek

Hexageek na Facebooku sleduje pouze 56 fanoušků, ale na Twitteru jej sleduje 204 followerů.

 

Savana

Savanu na Facebooku sleduje pěkných 674 uživatelů a na Twitteru jí sleduje 146 followerů.

 

TELE3

TELE3 sleduje na Facebooku jen 9 fanoušků a na Twitteru jen 34 followerů.

 

Webglobe

Tuto společnost na Facebooku sleduje krásných 1490 fanoušků a na Twitteru mají 73 followerů.

 

Websupport

Tohoto slovenského zástupce na Facebooku sleduje 201 fanoušků a na Twitteru jej sleduje 114 followerů.

 

Wedos

No a již zmiňovaný wedos má na Facebooku neuvěřitelných 10307 fanoušků a Twitter sleduje 634 followerů.

 

Zajímavé je sledovat některé firmy a jejich aktivitu na fórech typu Webtrh, Webdeal aj. v kontrastu s aktivitou na sociálních sítích. Google + jsme v přehledu neuváděl, protože tam je to ještě horší než na Facebooku a Twitteru.

Blogy hostingových firem jsem sledoval v předešlém článku a i tam jsou některá zjištění zajímavá.

Na závěr tedy přehled v malé tabulce

Společnost Facebook Twitter
Active 24 1099 589
Banan 1048 39
Blueboard 4251 772
Czechia 21 12
Český hosting 1153 382
Ebola 143 16
Endora 802 0
eXon Technologies 0 94
Forpsi 512 183
Gigaserver 667 88
Hexageek 56 204
Savana 674 146
TELE3 9 34
Webglobe 1490 73
Websupport 201 114
Wedos 10307 634

Některé společnosti by měli zvážit výměnu svého marketingového vedení 😀 Protože jejich aktivita, na takřka nejdůležitějších místech na internetu, je buďto žalostná a nebo nulová. Typickým opakem je Wedos, kterému se tato aktivita vyplácí ze všech nejvíce.

 

A koho sledujete na sociálních sítích vy ? a proč ?

 

PS: Všechny Twitter účty můžete sledovat na seznamu České hostingy

Sdílej a pošli článek dál. Děkuji! 🙂
 
  1. Jirka says:

    Pěkná statistika. Já Facebook moc nepoužívám, nicméně si myslím, že pokud se firma o svou FB page nstará, neměla by ji vůbec mít. Prostě pokud má velká firma pár desítek fanoušků, nevypadá to dobře.

  2. counter strike online says:

    posledných pár týždňov vidím na FB reklamu od wedosu skoro všade a v rôznych formách, avšak wedos lajkuju aj taký mojí priatelia, ktorý v živote nemali ani chýru a slychu o tom čo je to webhosting a podobné internetové služby

  3. Radar says:

    tip na vylepšení článku: dohledat ještě počty hostovaných domén, dodat je do tabulky a celé to ještě hodit do grafu a vysledovat korelaci mezi počtem fans a počtem domén 🙂

  4. Lukas says:

    Facebook stranky su momentalne velmi dolezite pre marketing, je tam cez 1,1 miliardy uzivatelov..Samozrejme je dolezite o stranky sa starat, no neviem co by tieto spolocnosti davali na stranku kazdy den, pripadne niekolkokrat za den..spamovat hlupostami len aby dali fanusikovia like tiez nie je cesta..

  5. Misa says:

    Velke firmy davaju vela penazi aj do reklamy na FB, niektore to vychytali na zaciatku, vtedy boli tie zakladne veci iba, kazdy daval,ze sa mu paci napr Coca Cola a ma to cez niekolko milionov likov..Mensie firmy sa spamatali neskoro si myslim, uz je vela obchodov, napriklad na oblecenie, ci obuv

  6. Petr says:

    Ono je to otázka kdo si kolik fanoušku zakoupí, i když to wedos nikdy nepřizná tak došlo k nakoupení k několika tisícům fanoušku na jejich facebook stránce

    Někteří si toho také všimli na jejich stránce – http://www.imagehosting.cz/?v=wedosfb.png

    Bylo by zajímavé se na to wedos zeptat jak to vlastně je.-)
    Petr

  7. Info says:

    V dnešní době poměrně zabité… nedávno jsem se snažil prodat seriózní fb stránku (největší autonomní v ČR) o pivu, nicméně zkracující se dosah má upadající trend, proto bude do roka a do dne neprodejná

Napsat komentář