V poslední době se začíná skloňovat zkratka SEO (search engine optimization) značící proces optimalizace pro vyhledávače. V překladu se jedná hlavně o to, aby se po zadání klíčového slova do vyhledávače objevila daná internetová stránka na předních místech. Spousta zájemců o daný produkt či službu totiž vybírá dodavatele právě z první stránky těchto výsledků. Jedná se tedy o soubor metod zlepšujících celkové umístění ve vyhledávačích.

Nejedná se nutně o nástroj, který spasí váš e-shop, v každém případě vám v mnohém může pomoci. Vyvstává tedy jediná otázka: Jak na SEO?

 

  1. Analýza klíčových slov
    Je třeba zajistit návštěvnost svých stránek použitím těch správných slov a frází. To znamená, že je třeba trefit takové, které asi nejvíce budou lidé do vyhledávačů zadávat, aby danou službu či produkt našli. Myslíme přitom také na to, že je třeba používat long taily, tedy fráze o dvou až třech frázích, čímž snížíte obrovskou konkurenci, která se při vyhledávání na internetu objevuje.
  2. Použití klíčových slov na webu
    Jakmile získáme seznam klíčových slov, je třeba je také nasázet na web prostřednictvím poutavého článku na dané téma. Postupujeme tak, že to nejdůležitější dáme hned na začátek – při vyhodnocování toto totiž bere algoritmus vyhledávačů v potaz. Klíčová slova vkládáme s citem tak, aby celkový text působil přirozeně, dodržujeme správnou strukturu textu (nadpis1, následuje nadpis2, 3 atd., text rozbít na odstavce, tučné písmo nemá vliv).

 

Opakování klíčových slov v nadpisech, podnadpisech a v perexu zvyšuje celkové umístění po zadání slova ve vyhledávači. Pokud si s optimalizací nevíte rady, obraťte se na profesionály. Pravda, nic není zadarmo, berte to ale jako investici do budoucí návštěvnosti vašeho webu a potažmo s ním budoucí příliv potenciálních zákazníků. A o ty nám přece jde, když spouštíme webové stránky svého e-shopu.

 

Kategorie:

Guestpost, Reklama,

Aktualizováno: 8. 5. 2021

Štítky: