Před deseti dny jsem napsal článek, ve kterém jsem uváděl, které katalogy schválily vložený odkaz a které ne. V dnešním článku si ověříme jaký důsledek měla registrace do katalogů a jestli se vůbec vyplatí.

Web byl registrován celkem do 25ti katalogů a k dnešnímu dni bylo schváleno pouze 12 katalogů. Jak jsem psal v minulém článku, tak důvody mohou být dva. Může se jednat o mrtvé katalogy a nebo o katalogy, které schvalují odkazy po delší době. Osobně se přikládám spíše k první verzi. Takže první ponaučení zní: Pokud registrujete do katalogů, tak si nejprve ověřte jestli se nejedná o mrtvé katalogy, poznat to můžete např. odsledováním nových odkazů v katalogu a většina katalogů uveřejňuje i čas přidání odkazu.

Zaindexované stránky

V minulém článku jsem porovnával google se seznamem po 16ti dnech.

Vyhledávač 13.12.2012 3.12.2012 19.11.2012
Seznam 26 stránek 3 stránky 2 stránky
Google 7540 stránek 4410 stránek 1340 stránek

Jak můžete vidět, tak seznam se pochlapil 😀 Už indexuje celých 26 stránek a Google 7540 🙂

Zpětné odkazy

Nástroj Počet k 13.12.2012 Počet k 3.12.2012 Početk 19.11.2012
Ahrefs.com 17 backlinků 13 backlinků 3 backlinky
GWT 5 backlinků 4 backlinky 0 backlinků
MajesticSEO 7 backlinků 7 backlinků 3 backlinky
Open site explorer 2 backlinky 2 backlinky 1 backlink

Poznámky:

  • Ahrefs – počet 17backlinků je počet 17ti odkazujících domén. Celkový počet zpětných odkazů hlásí Ahrefs na 70.
  • Google stále neindexuje všechny potřebné backlinky.
  • MajesticSEO indexuje zpětné odkazy ze 7mi stránek celkem však 22 zpětných odkazů.

Opět se potvrdilo, jak dokonalého crawlera má Ahrefs a jak je jejich databáze obsáhlá.

 

Vyhledávací dotazy a návštěvnost

Dle GWT má graf vyhledávacích dotazů takřka ideální tvar, který by chtěl mít asi každý majitel úspěšného webu.

[singlepic id=24 w=320 h=240 float=]

Za měsíc se tedy dostáváme na 8000 zobrazení a 320 prokliků podle statistik GWT.

Za měsíc provozu webu se tedy dostáváme k následujícím číslům:

  • 428 návštěv
  • 390 unikátních návštěvníků
  • 743 zobrazení stránek
  • procento nových návštěv je 90,89 %
  • 78,27 % Provoz z vyhledávání (335 návštěv)
  • 6,07 % Návštěvnost z odkazujících stránek (26 návštěv)
  • 15,65 % Přímá návštěvnost (67 návštěv)

Zvláště statistiky nových návštěvníků jsou zajímavé, ale i informace o tom, kolik návštěvníků přišlo z vyhledávačů celých 78%.

 

Pár faktů na závěr

  • Pokud registrujete do katalogů, tak odfiltrujte mrtvé katalogy.
  • Registrace do katalogů je jen malá část optimalizace webu.
  • Měření webu vám může dopomoci k lepším výsledkům a odhalením chyb při optimalizaci webu.
  • Nenechte se zlákat na automatické registrace do katalogů z důvodu ušetření času a nákladů.
  • Každý popisek při vkládání do katalogů by měl být unikátní a v dostatečné délce.
  • Neodkazujte pouze na titulní stranu webu, ale i do jeho dalších stránek.
  • Linkbuilding není otázka jednoho odpoledne, ale je to dlouhotrvající proces.
Na závěr tu mám pro vás, kteří chtějí využít tuto formu propagace webu a linkbuilding slevový kůpón na služby od Registrátorka.cz sleva 20% a Okregistrace.cz sleva 10% na jejich služby.
Tvar slevového kupónu je : wladass.cz

 

Využijete slevový kupón nebo využíváte raději jiné formy budování zpětných odkazů ?