Děkovačka je nový marketingový kanál, který vám přivede zákazníky a zvedne tržby. Propojuje nekonkurenční e-shopy a nakupující láká pomocí výhodných slev na další nákup, třeba právě u vás. Kromě toho vám může získat kontakty pro e-mail marketing. Zjistěte, jak to celé funguje a zapojte se i vy.
Co je to Děkovačka a pro koho je určená
Děkovačku najdete na doméně dekovacka.cz. Využít ji může jakýkoliv e-shop. Propojuje obchody mezi sebou, ukazuje zákazníkům další možnosti nákupu, a přivádí je tak z jednoho obchodu na druhý. Jelikož se vše řídí principem bezkonkurenčnosti, nemusíte se obávat, že byste přišli o tržby. Naopak vám pomůže se zviditelnit, zaujmout a zvýšit prodej. Nezáleží na tom, jaké e-shopové řešení používáte. Děkovačku lze integrovat do všech.
Jak to funguje
Jakmile zákazník nakoupí na e-shopu zapojeného do tohoto projektu, tak na děkovací stránce, která následuje, se objeví nabídka dárku ve formě slevových kuponů. Když na tento widget klikne, dostane se na landing page s kupony.
Na této stránce se slevami zákazník najde všechny vouchery od dalších e-shopů, které jsou rovněž zapojené do Děkovačky. Kupony jsou unikátní a nikde jinde je nenajde. Vše je časově omezené – zákazník má jen 15 minut na to, aby si vybral.
V případě, že ho osloví zrovna vaše nabídka, kupon může rovnou využít, nebo si ho nechat zaslat na e-mail a uplatnit později. Při poslání na e-mail zároveň zákazník souhlasí s vašimi obchodními podmínkami. Tento kontakt tak můžete ihned využít na e-mail marketing.
Kuponový systém na děkovací stránce vždy nabízí pouze slevy pro nekonkurenční obchody. A proto máte mnohem větší šanci uspět. Zákazník je v nakupovací náladě, právě jednu objednávku odeslal, a tak je velká pravděpodobnost, že si přikoupí něco dalšího. Tím spíš, když je mu to nabídnuto se slevou něco, co pravděpodobně ještě nemá.
Jelikož se kupony zobrazují až na děkovací stránce, zákazník nemá pocit, že se mu něco vnucuje. Naopak to budí dojem poděkování a „pozornosti ze strany podniku“. Nabídku si rád prohlédne a něco si vybere. Čím více vašich kuponů lidé uplatní, tím častěji se právě vaše nabídka bude zobrazovat na děkovacích stránkách u jiných obchodů.
Kolik Děkovačka stojí
Za registraci se nic neplatí, stejně jako za návštěvníky, které vám tento projekt přivede. Děkovačce posíláte pouze provize, a to z každého nákupu se slevovým kuponem, který zákazník již zaplatil.
Jak zlepšit své šance pomocí bidovacího systému
Pokud chcete zvýšit své šance a získat ta nejlepší místa na děkovacích stránkách ostatních e-shopů, využijte systém bidování. Díky němu se vaše kupony dostanou na protekční pozice a zákazník si jich všimne mezi prvními.
Tato možnost je za poplatek. Bidování funguje jako aukce, tedy kdo za místo nabídne víc, získá lepší pozici. Placené pozice jsou 4 a nachází se na prvním řádku landing page s vouchery. V nastavení si navolíte částku, kterou chcete za pozici zaplatit. Určíte si také konkrétní obchody, u kterých se na protekčních místech chcete objevovat, popř. výšku částky u jednotlivých obchodů.
Peníze za pozici se účtují pouze tehdy, když si některý ze zákazníků zobrazí landing page právě s vašimi kupony. Platíte tedy jen za reálný počet zobrazení placené plochy, nikoliv za měsíční pronájem atp.
Mějte přehled
Děkovačka má vlastní administrativu, ze které nabídku kuponů spravujete. Můžete je v ní přidávat, upravovat a také určit, u jakých e-shopů je chcete nabízet. Dále v ní najdete informace o pozicích a celkovém počtu zobrazení.
Shrnutí
- Nový marketingový kanál vhodný pro všechna e-shopová řešení
- Platí se formou provizí za uskutečněné nákupy
- Podpoří návštěvnost a prodej
- Získá kontakty do e-mail marketingu