Od 23.5.2014 se Wedos potýká s rozsáhlým výpadkem elektřiny u nich v DC. Pokusím se shrnout, co se aktuálně děje.

Krátce po 14h se začaly objevovat první problémy. Zprávy ze strany wedosu přišly až po několika hodinách a řekněme v úsměvném znění.

 

 

Samozřejmě krátký výpadek elektřiny může způsobit delší výpadek u služeb to ano. Ale osobně si myslím, že by zákazníci měli být informování po kratší době a ne až po několika hodinách a takovouhle formou.

 

Postupně se jim to podařilo dát do kupy a během večera většina webů už jela. Některým samozřejmě ne.

 

Wedos výpadek – sobota 24.5.2014

V dopoledních hodinách došlo opět k výpadku služeb. Jediným oznámením bylo ale potvrzení pátečního výpadku:

 

O sobotním výpadku ani slovo. Po několika hodinách zákazníci vůbec nevědí co se děje a jestli jejich weby pojedou a zda jsou v pořádku.

 

 

Diskuze ohledně výpadků můžete sledovat ve vláknech:

Z diskuzí a komentářů na Facebooku wedosu lze vyčíst, že nejvíce zákazníky štve, že nedostávají takřka žádné informace o výpadku či postupu opravy. Pouze zkreslené a neúplné informace.

Jasně výpadek se může stát i pokud máte vlastní datacentrum a XY zabezpečení, ale v první řadě musíte informovat zákazníky o tom, že se něco stalo a že se na tom pracuje.

 

Tohle Wedos absolutně nezvládl. Na Webtrhu, kde je ho vidět v každém vlákně, ve kterém se o nich napíše, se od výpadku ani neukázali a nepodali žádné informace.

Jediný, kdo podává neoficiální info je Drago za čož mu děkujeme, ale tohle je prostě málo.

 

Snad to Wedos co nejdříve opraví ať z fór zmizí pláč a zlost lowcost zákazníků, kteří si myslí, že za cenu 25kč budou mít něco extra.

 

Update 24.5.2014 cca 13h
Na webu Wedosu se objevilo hlášení:

 
A následoval i příspěvek na Facebooku: