Včerejší „debata“ na Twitteru s Wedosem ohledně jejich „novinky“ mě donutila potvrdit si mojí domněnku o supportech hostingových společností u nás.
Včerejší „debata“ na Twitteru s Wedosem ohledně jejich „novinky“ mě donutila potvrdit si mojí domněnku o supportech hostingových společností u nás.
Předchozí článek
Následující článek
Tvůj názor mě zajímá! Neboj se přidat komentář.
E-shop konzultant
Dobre napsany clanek a nemuzu nez souhlasit. Bohuzel sis timto clankem ale pekne zavaril a nyni budes popotahovan, oznacovan za lhare a treba dojde i na tve majetkove pomery. Hodne sily!
vladislavmusilek
C4 mají nejprofesionálnější přístup k podpoře a znalost jejich pracovníků je na vysoké úrovni. A to už u nich nehostuji ani jeden web.
David
Kdejaký hosting dnes už standardně dokáže poradit téměř s čímkoliv – vlastní zkušenost.
Eshop konzultant
To David: Ono vždy stačí jen chtít 🙂
David
Přesně tak. Ne každý to má sice napsané na webu, to je pravda, ale stačí se zeptat 🙂
Aleš Náprstek
Pro mě toto zjištění není žádnou novinkou, jelikož vím, že to tak funguje, jen někdo si myslí, že to tak není 😀
Todor Dimitrov
Pilny Wladas ma u mne velky vroubek za to, ze nas vynechal ze sveho testu 😉
michal
wedos prostě wede :))
Erik
Celkom vpohode si to napísal. Ďalšie info nie len o hostingoch a doménach nájdeš aj na : http://forlis.eu/ 🙂