A je to tu. Opět další update oblíbené hry World of Tanks.
Co je nového
Italské tanky
Přepracovaná Kampánie
Frontová linie: Cesta za slávou
Nakupování granátů a spotřebních doplňků
Změny vyvážení francouzských těžkých tanků
Když se chtěl někdo dopracovat až k AMX 50 B, tak se tato cesta často proměnila v opravdové utrpení, a to zejména u vozidel středních úrovní, kde stroje BDR G1, ARL 44 a AMX M4 45 odradily mnoho hráčů svým podprůměrným ovládáním děla ve spojení s nedostatečnou ochranou. Pro zrychlení postupu a zajištění příjemného zážitku po cestě na vrchol linie jsme zlepšili parametry stabilizace, zaměřování a průbojnosti pro dělo 90mm DCA 30. To by mělo zvýšit šance těchto strojů proti protivníkům stejné úrovně. Více podrobností se o těchto úpravách dočtete v níže uvedených poznámkách k vydání nové verze.
Hlavní změny
Režim „Frontová linie“
- V režimu jsou povolena pouze vozidla VIII. úrovně.
- Dva týmy, 30 na 30:
– útočníci musí zničit alespoň tři z pěti hlavních cílů (bunkrů) v rámci časového limitu.
– obránci musí hlavní cíle ubránit.
Bojiště
- Velikost mapy: 9 čtverečních kilometrů.
- Funkčně je mapa rozdělena na 8 zón:
- linie 1: počáteční zóna pro útočící tým
- linie 2: počáteční zóna pro bránící tým se základnami A, B a C
- linie 3: základny D, E a F
- linie 4: zóna s hlavními cíli (bunkry)
- Strategicky je mapa rozdělena na 3 fronty:
- Východní fronta
- Centrální fronta
- Západní fronta
Hratelnost
- Před začátkem bitvy jsou hráči obou týmů rovnoměrně rozděleni mezi jednotlivé fronty (10 hráčů v každé).
- Hráči útočícího týmu začínají bitvu na linii 1.
- Hráči útočícího týmu začínají bitvu na linii 2.
- V úvodní fázi bitvy není linie 3 pro hráče útočícího týmu dostupná. Pokud útočník vjede do linie 3, bude napaden náletem bránícího týmu.
- V úvodní fázi bitvy není linie 1 pro hráče bránícího týmu dostupná. Pokud obránce vjede do linie 1, bude napaden dělostřeleckým úderem útočícího týmu.
- Jakmile bitva začne, má útočící tým 12 minut na zničení hlavních cílů (bunkrů), které se nacházejí v linii 4.
Obsazování základen
- Linie 2 a 3 mají každá tři základny; na začátku bitvy patří základny bránícímu týmu.
- Aby bylo možné postoupit na linii 3, měl by útočící tým obsadit základny v linii 2.
- Základny se obsazují standardním způsobem s přihlédnutím ke specifikům režimu:
- pro obsazení základny by hráči měli vjet do kruhu základny
- základnu může obsazovat až 5 hráčů současně
- pro obsazení základny by měli všichni hráči získat celkem a 150 bodů za obsazování
- pokud útočník obdrží při obsazování základny poškození, tak se postup obsazování nevynuluje, ale na 5 sekund se zablokuje
- aby bylo možné postup obsazování základny vynulovat, měli by obránci útočníka v kruhu základny zničit
- Při obsazení základny v linii 2 (A, B nebo C) se k časomíře bitvy přičte dodatečných 120 sekund.
- Při obsazení základny v linii 3 (D, E nebo F) se k časomíře bitvy přičte dodatečných 240 sekund.
Systém obrany základen
- Základny D, E a F (v linii 3) mají jedinečný systém obrany.
- Rychlost obsazování těchto základen závisí na počtu obsazených zakladen v linii 2.
- Pokud útočící tým obsadil v linii 2 jednu základnu, bude k obsazení základny v linii 3 potřebovat získat 400 bodů.
- Pokud útočící tým obsadil v linii 2 dvě základny, bude k obsazení základny v linii 3 potřebovat získat 250 bodů.
- Pokud útočící tým obsadil v linii 2 tři základny, bude k obsazení základny v linii 3 potřebovat získat 150 bodů.
Prodloužení
- Když časomíra bitvy uplyne a alespoň jeden útočník zůstává v kruhu základny, spustí se prodloužení.
- Maximální doba trvání prodloužení činí 180 sekund.
- Prodloužení skončí, pokud útočníci základnu neobsadí.
- Pokud útočící tým základnu během prodloužení obsadí, připíše se k aktuální časomíře bitvy čas navíc.
Obsazování zón
- Když útočící tým obsadí základnu, tak převezme kontrolu nad danou příslušnou zónou. Příklad: pokud útočící tým obsadí základnu A, tak přebírá kontrolu nad zónou, která se nachází na východní frontě linie 1.
- Jakmile je zóna obsazena útočníky, mají obránci 60 sekund na opuštění zóny. Po uplynutí 60 sekund budou všechna vozidla bránícího týmu, která v této zóně zůstávají, napadena náletem.
- Jakmile útočící tým zónu obsadí, tak se další zóna zpřístupní pro obsazení. Příklad: pokud útočníci obsadí základnu A, zpřístupní se pro obsazení zóna základny D.
- Když je obsazena zóna v linii 3, tak se zpřístupní linie 4 a útočící tým může začít s ničením hlavních cílů (bunkrů).
Bunkry
- Jsou to hlavní cíle útočícího týmu.
- Výdrž každého bunkru činí 3 500 HP.
- Dají se zničit pomocí granátů vypálených hráči.
- Mají prvotřídní čelní pancíř o síle 2 000 mm.
- Boční pancíř má 165 mm.
- Zadní část je nejzranitelnější část bunkrů (70 mm).
- HE granáty působí bunkrům 50 % ze svého poškození.
Mechanika nového objevení
- Když je hráčovo vozidlo zničeno, jsou hráči přesunuti na obrazovku nového objevení (pokud mají pro nové objevení k dispozici vozidla).
- Na této obrazovce si hráči mohou vybrat:
- vozidlo, s nímž se chtějí znovu objevit v bitvě. Hráči si mohou vybrat jakákoliv zakoupená vozidla VIII. úrovně. Taková vozidla by měla být opravena a osazena kompletní posádkou.
- spotřební doplňky a granáty. Standardní spotřební doplňky a granáty budou doplněny automaticky; prémiové spotřební doplňky/granáty budou doplněny pouze tehdy, když jsou k dispozici ve skladu hráče.
- preferované křídlo:
- křídlo, na kterém momentálně hraje více než 15 spojenců, nebude pro vysazení k dispozici
- platí omezení na 3 dělostřelectva na každé křídlo
- Nové objevení nějakou dobu trvá:
- zničené vozidlo bude na dvě minuty nedostupné
- obnovení nového objevení v délce 30 sekund začíná poté, co hráč vstoupí na obrazovku nového objevení
- Počet nových objevení je pro každého jednotlivého hráče individuální.
- když bitva začíná, mají všichni hráči 2 nová objevení
- každých 5 minut dostanou týmy posilu a každý hráč dostane jedno nové objevení navíc
- hráč může mít maximálně tři nová objevení
Opravné zóny
- Hráči mohou využívat opravné zóny, které jsou rozmístěny na bojišti.
- Poloměr opravné zóny činí 25 metrů.
- Když vozidlo vejde do opravné zóny, začne se obnovovat jeho výdrž:
- 100 HP za sekundu
- 10 % granátů za sekundu (od počátečního počtu naložených granátů)
- 100 HP posádky za sekundu (podmíněně)
- 100 HP modulů (podmíněně)
- Všechny prémiové granáty a spotřební doplňky se doplňují pouze tehdy, pokud jsou k dispozici ve skladu.
- Když je výdrž vozidla obnovena na 100%, stane se tato opravná zóna pro tohoto hráče nedostupná na 2 minuty.
- Pokud obdrží hráčovo vozidlo během opravy poškození, stane se tato opravná zóna nedostupná na 25 sekund.
Bojové zálohy
- V režimu bude k dispozici šest bojových záloh.
- Dělostřelecký úder
- Nálet
- Průzkumný let: průzkumný letoun odhalí nepřátelská vozidla v určité oblasti mapy.
- Strojírenství: zajišťuje setrvalý bonus k rychlosti obsazování a doplňování. Nepřátelé dostávají zvýšenou dobu zablokování obsazování a lze jim všem najednou zabránit v obsazování, když vjedete do kruhu obsazování.
- Kouřová clona: v uvedené oblasti je vypuštěn oblak kouře, který ukrývá spojenecká vozidla.
- Povzbuzení: posádka vozidla i posádky okolních vozidel v malém okruhu dostanou bonus ke svým hlavním kvalifikacím.
- Před zapojením do bitvy by měli hráči potřebné bojové zálohy vybavit do speciálních slotů.
- Hráči budou mít k dispozici 1 až 3 (v závislosti na typu vozidla) sloty bojových záloh (1 slot pro střední a těžké tanky, 2 sloty pro stíhače tanků a 3 sloty pro lehké tanky a dělostřelectvo).
- Každá bojová záloha má 5 úrovní.
- Budou-li hráči chtít zvýšit úroveň bojových záloh, budou muset použít zásobovací body.
- Zásobovací body se získávají za každou novou úroveň účtu.
Systém hodností
- Za efektivní výkony v bitvě budou hráči dostávat hodnosti.
- Čím vyšší je hodnost vlastněná na konci bitvy, tím vyšší je konečný bonus ke zkušenostem.
- Celkem existuje 6 hodností:
- Vojín: na této hodnosti všichni hráči začínají.
- Seržant: +10 % ke zkušenostem.
- Poručík: +25 % ke zkušenostem.
- Kapitán: +50 % ke zkušenostem.
- Major: +100 % ke zkušenostem.
- Generál: +200 % ke zkušenostem.
Postup v režimu
V tomto režimu je k dispozici 30 úrovní.
- Hráči postupují za vybojované bitvy v tomto režimu.
- Na konci každé bitvy hráči obdrží body slávy.
- Počet bodů závisí na hodnosti získané v bitvě:
- Vojín: na této hodnosti všichni hráči začínají.
- Seržant: +150 bodů slávy
- Poručík: +250 bodů slávy
- Kapitán: +600 bodů slávy
- Major: +900 bodů slávy
- Generál: +1 200 body slávy
- Po dosažení nové hodnosti hráči získají odměny a zásobovací body.
Volba „Prestiž“
- Jakmile je dosažena maximální úroveň, hráči mohou resetovat svůj postup.
- Prestižní možnost bude dostupná třikrát: maximální úroveň je možné třikrát resetovat.
- Za každý reset hráči získají unikátní odměnu.
- Prestiž resetuje také úrovně bojových záloh.
- Po každém resetu jsou znovu k dispozici odměny za úrovně.
Herní tipy
Budou k dispozici alternativní verze tipů, které vysvětlují mechaniky a aspekty hry. Tipy zajistí dodatečné informace o složitých herních aspektech, jako jsou granáty, spotřební doplňky, vybavení, moduly vozidel, hlavní kvalifikace členů posádky, schopnosti/specializace, režimy bitvy atd.Takové tipy se zobrazí, když stisknete klávesu Alt, při prohlížení standardních tipů.
Varování před „Podezřelou zprávou“
Pokud dostanete zprávu od osoby, která není na vašem seznamu přátel a není členem vašeho klanu, objeví se speciální oznámení, které vás upozorní na potenciální potíže, s nimiž se můžete potýkat, když otevřete zprávu od cizího člověka. Když oznámení několikrát zavřete, už se znovu nezobrazí.
Nová pravidla nakupování granátů a spotřebních doplňků
Prémiové granáty a spotřební doplňky se dají zakoupit pouze za kredity.
V režimu opevnění byly přidány informace o klanech
V režimu opevnění byla přidána funkce pro zobrazení nejlepších klanů (podle Elo hodnocení) při čekání na protivníka v Šarvátkách a Ofenzívách, a také při čekání na novou bitvu v Ofenzívách. Každá divize má své vlastní nejlepší klany.
Informace zobrazují emblém klanu, značku klanu, pozici na žebříčku a Elo hodnocení.
Mapy
Byla přidána nová letní mapa: Kampánie (k dispozici pro vozidla IV. – Х. úrovně).
Na mapě „Ledovec“ se výchozí zóny obou týmů přesunuly dále od centra mapy. Nyní jsou zde specifické výchozí body pro různé typy vozidel.
Zdokonalení a opravy chyb
- Byl opraven problém s nesprávným zobrazením hodnot maskování pro jedinečná prémiová vozidla.
- Zlepšilo se dynamické znečišťování vozidel.
- Byla opravena řada problémů spojených s obtisky průstřelů, chybějícími zvuky/efekty příchozích zásahů a nesprávným zobrazením ukazatele průbojnosti.
Itálie
Byla přidána následující vozidla (úrovně I – X):
* (Lehký tank I. úrovně) Fiat 3000
* (Lehký tank II. úrovně) L6/40 and M14/41
* (Střední tank II. úrovně) M14/41
* (Střední tank III. úrovně) M15/42
* (Střední tank IV. úrovně) P26/40
* (Střední tank V. úrovně) P.43
* (Střední tank VI. úrovně) P.43 bis
* (Střední tank VII. úrovně) P.43 ter
* (Střední tank VIII. úrovně) P.44 Pantera
* (Střední tank IX. úrovně) Prototipo Standard B
* (Střední tank X. úrovně) Progetto M40 mod. 65
Byli přidání noví italští členové posádky: celkem 21 mužských 23 ženských členů posádky.
Německo
* VK 72.01 (K)
* Zlepšil se pancíř věže a boční pancíř korby.
* Průbojnost granátu Gr 39 H3A G s dělem 15 cm Kw.K. L/38 se změnila z 334 mm na 350 mm
Čína
* 121B
* Motor 12150L7 (580 h.p.) byl nahrazen za motor 12150L7B (700 h.p.)
* Rozptyl při rotaci věže s dělem 105 mm L7C se snížil o 17 %
* Doba nabíjení děla 105 mm L7C se změnila z 10,2 s na 8,7 s
* Dohled se změnil ze 400 m na 420 m
* Průbojnost granátu HEAT M456 se změnila z 330 mm na 350 mm
USA
* M60
Rozptyl se změnil z 0,35 m na 0,33 m
* Rozptyl při rotaci věže s dělem 105 mm Gun M68 se snížil o 20 %
* Doba zaměření se změnila z 1,8 s na 1,6 s
* Průbojnost granátu HEAT-T T384E4 se změnila z 330 mm na 350 mm
* Maximální rychlost se změnila ze 48,3 km/h na 60 km/h
* Rychlost couvání se změnila z 20 km/h na 23 km/h
* Výkon motoru se změnil ze 750 h.p. na 950 h.p.
* T95E6
* Motor Continental AOI-1195-5 (560 h.p.) byl nahrazen za Continental AOI-1195-5A (750 h.p.)
* Rozptyl za pohybu se snížil o 25 %
* Rozptyl při otáčení korby se snížil o 25 %
* Doba nabíjení děla 120 mm Gun T123E6 se změnila z 9,12 s na 8 s
* Výdrž se změnila z 2 000 HP na 2 150 HP
Itálie
- P.44 Pantera (úroveň VIII)
* Rozptyl děla Cannone da 90/53 ve věži P.44 Pantera prima variante se změnil z 0,36 m na 0,35 m
* Rozptyl děla Cannone da 90/74 ve věži P.44 Pantera seconda variante se změnil z 0,36 m na 0,35 m
* Rozptyl děla Cannone da 90/53 ve věži P.44 Pantera prima variante se změnil z 0,35 m na 0,34 m
* Rozptyl děla Cannone da 90/74 ve věži P.44 Pantera prima variante se změnil z 0,34 m na 0,33 m
- Prototipo Standard B (úroveň IX)
* Rozptyl děla Cannone da 90 Rh ve věži Prototipo Standard A (W 2) se změnil z 0,34 m na 0,33 m
* Rozptyl děla Cannone da 105 Rh V1 ve věži Prototipo Standard A (W 2) se změnil z 0,36 m na 0,35 m
* Rozptyl děla Cannone da 90 Rh ve věži Prototipo Standard B (R 1) se změnil z 0,33 m na 0,32 m
* Rozptyl děla Cannone da 105 Rh V1 ve věži Prototipo Standard B (R 1) se změnil z 0,36 m na 0,35 m
* Rozptyl děla Cannone da 105 Rh V1 při rotaci věže Prototipo Standard B (R 1) se snížil o 12 %
* Rozptyl děla Cannone da 105 Rh V1 při rotaci věže Prototipo Standard A (W 2) se snížil o 12 %
* Čas zaměření děla Cannone da 105 Rh V1 ve věži Prototipo Standard B (R 1) se změnil z 2,5 s na 2,3 s
* Čas zaměření děla Cannone da 105 Rh V1 ve věži Prototipo Standard A (W 2) se změnil z 2,5 s na 2,4 s
* Doba nabíjení v rámci zásobníku děla Cannone da 105 Rh V1 se změnila ve všech věžích z 3,25 s na 3,0 s
- Progetto M40 mod. 65 (úroveň X)
* Rozptyl se změnil z 0,34 m na 0,33 m
* Rozptyl při rotaci věže se snížil o 14 %
* Čas zaměření se změnil z 2,3 s na 2,1 s
* Doba nabíjení v rámci zásobníku se snížila z 2,75 s na 2,5 s
Francie
- BDR G1 B
* Rozptyl za pohybu s podvozkem Baudet-Donon-Roussel G1 se snížil o 6 %
* Rozptyl za pohybu s podvozkem Baudet-Donon-Roussel G1 bis se snížil o 7 %
* Rozptyl při otáčení korby s podvozkem Baudet-Donon-Roussel G1 bis se snížil o 6 %
* Rozptyl při otáčení korby s podvozkem Baudet-Donon-Roussel G1 bis se snížil o 7 %
* Rozptyl děla 90 mm DCA 30 ve věži FCM F1 se změnil z 0,4 m na 0,38 m
* Rozptyl děla 90 mm DCA 30 při rotaci věže FCM F1 se snížil o 19 %
* Doba nabíjení děla 90 mm DCA 30 ve věži FCM F1 se změnila z 9,5 s na 8,8 s
* Výdrž vozidla s věží FCM F4 se změnila z 600 na 650 HP.
* Výdrž vozidla s věží FCM F1 se změnila z 650 na 700 HP.
- ARL 44
* Rozptyl za pohybu s podvozkem ARL 44 se snížil o 13 %
* Rozptyl za pohybu s podvozkem ARL 44 bis se snížil o 14 %
* Rozptyl při otáčení korby s podvozkem ARL 44 se snížil o 13 %
* Rozptyl při otáčení korby s podvozkem ARL 44 bis se snížil o 14 %
* Rozptyl děla 90 mm F3 při rotaci věže ARL 44 se snížil o 12 %
* Čas zaměření děla 90 mm F3 ve věži ARL 44 se změnil z 2,9 s na 2,7 s
* 1940 s dělem 105 mm Canon 13TR se změnila ze 165 mm na 175 mm
- AMX M4 mle. 45
* Rozptyl za pohybu s podvozkem AMX M4 mle. 45 byl snížen o 17 %
* Rozptyl za pohybu s podvozkem AMX M4 mle. 45 bis byl snížen o 18 %
* Rozptyl při otáčení korby s podvozkem AMX M4 mle. 45 byl snížen o 17 %
* Rozptyl při otáčení korby s podvozkem AMX M4 mle. 45 bis byl snížen o 18 %
* Rozptyl děla 105 mm Canon 13TR při rotaci věže AMX M4 mle. 45 byl snížen o 29 %
* Rozptyl děla 105 mm Canon 13TR při rotaci věže AMX M4 mle. 45 bis byl snížen o 25 %
* Čas zaměření děla 105 mm Canon 13TR ve věži AMX M4 mle. 45 byl změněn z 2,9s na 2,7s
* Čas zaměření děla 90 mm DCA 45 ve věži AMX M4 mle. 45 bis byl změněn z 2,9s na 2,5s
* Čas zaměření děla 105 mm Canon 13TR ve věži AMX M4 mle. 45 byl změněn z 2,9 s na 2,7 s
* Průbojnost granátu Prf. mle. 1940 s dělem 105 mm Canon 13TR se změnila ze 165 mm na 175 mm
REGISTRACE
Prozkoumejte také další válečné a tankové hry.
Po delší době zase update, který posílá hru zase o malinko dál… Jen houšť.