Tento týden jsem po delší době registrovat větší množství domén. U jedné z nich si hodlám ověřit přínos registrace do katalogů.

Nebudu troškařit a zaregistruji doménu do 50ti katalogů s unikátním popiskem a odkaz na web nebude jen na titulní stránku, ale i na podstránky webu. Dále hodlám ověřit i přínos free PR webů a jejich důsledek. Opět použiju unikátní články a odkazy budou směřovat do různých částí webu.

Na daný web bude odkazováno pouze z katalogů a z free PR webů proto záměrně neuvádím název domény. V průběhu testování a registrace do katalogů budou samozřejmě na webu provedena optimalizace on page faktorů, jako je například vhodné zvlolení tématických nadpisů u článků, správné prolinkování webu interními odkazy aj.

Cílem je dokázat, že bezhlavou registrací do katalogů a publikování článků do PR webů jen linkbuildeři ztrácí čas a že úspěšnost těchto systémů je natolik zanedbatelná, že nemá smysl se jí zabývat.

Web je zaměřen na téma zpravodajství a novinek, takže se v něm bude objevovat spousta obecných informací a web tedy nebude zaměřen pouze na jedno téma. Jiná forma optimalizace než registrace do katalogů, publikování PR článků a onpage optimalizace nebude provedena.

Jaký je váš názor na registraci do katalogů a PR weby ? Má to dnes ještě smysl ?

 

Kategorie:

Články,

Aktualizováno: 29. 2. 2020