Je tomu už týden, co jsem svůj nový web zaregistroval do katalogů. Jak registrace probíhala můžete zjistit v tomto článku a tomto článku. Co je cílem registrace do katalogů jste si již mohli přečíst. Nyní tedy shrnutí za uplynulý týden.

Registrace do katalogů

Proběhla registrace do 25ti katalogů s unikátním popiskem a zařazením do různých kategorií. Výsledkem je prozatím 10 schválených a zařazených odkazů, dalších 15 čeká na vyřízení. Z toho můžeme prozatím vyvodit pouze dvě věci a to, že je daný katalog mrtvý a nebo, že si majitel katalogu dává na čas se schvalováním odkazů.

 

Google a Seznam indexace

Pro zajímavost přidávám i informace o počtu zaindexovaných stránek vyhledávači Seznam.cz a Google.

  • Google: 1340 zaindexovaných stránek
  • Seznam: 2 zaindexované stránky

Rozdíl, jak vidíte, je opravdu značný a opět svědčí o rychlosti a použitelnosti seznamu.

 

Zpětné odkazy

Jistě jedna z nejdůležitějších informací je počet odkazů na daný web, které katalogy vygenerovaly za týden. Uvedu záměrně počty z různých zdrojů.

  • Ahrefs.com – ukazuje 3 backlinky ze dvou domén a to z rozhled.net a linkovnik.com
  • GWT – zatím neukazuje žádný zpětný odkaz, ale již počítá vyhledávací dotazy, ke kterým se ještě dostaneme
  • MajesticSEO – ukazuje 3 zpětné odkazy a to z linkovnik.com, rozhled.eu a odkazy.seznam.cz
  • Open site explorer – zobrazuje jediný zpětný odkaz a to z rozhled.net
Možná je ještě brzy na kontrolu počtu zpětných odkazů, ale bez toho by to nebyl pořádný report 🙂
 

Vyhledávací dotazy a návštěvnost

Přes GWT sleduji i vyhledávací dotazy, abych měl přehled jak roste/klesá počet dotazů v závislosti na návštěvnosti webu. GWT mi zatím zobrazuje dotazy od 12.11.2012 do 16.11.2012 za 4 dny měl web přes 400 zobrazení ve výsledcích vyhledávání !

Co se týče návštěvnosti, tak ta v období od 12.11.2012 do 18.11.2012 vygenerovala bezmála 55 UIP, údaje z GA:

  • 49,09 % Provoz z vyhledávání (tématické dotazy spojené s obsahem webu)
  • 14,55 % Návštěvnost z odkazujících stránek (pouze z daných katalogů !)
  • 36,36 % Přímá návštěvnost ( to budu já 🙂 )

Zatím se nehodí nějaké bližší komentování toho, zda registrace do katalogů je k něčemu nebo není, ale statistiky uvedené výše zatím hovoří jasně. Uvidíme co nám naznačí statistiky za týden po publikování PR článků.

Jak jste spokojeni s testem ? Chcete nějaké bližší informace ?