Včerejší „debata“ na Twitteru s Wedosem ohledně jejich „novinky“ mě donutila potvrdit si mojí domněnku o supportech hostingových společností u nás.

Celé to vzniklo na základě mého Tweetu:

 

 

 

Čehož se samozřejmě Wedos chytl viz. reakce níže. Nemám jim to za zlé, ale vytáhli něco, co očividně neměli a to mě naštvalo viz.:

 

No nemohl jsem nereagovat:

A tak se rozběhla opět debata o ničem, kde Wedos tvrdil, že jsou jediní z velkých firem, kteří toto zavádějí a publikují jako novinku, oponoval jsem i nadále a celou věc jsem si u hostingovek ověřil a zde jsou reakce a potvrzení o tom, že Wedos má novinky, které jinde běží už roky 🙂 Emaily na podpory jsem odesílal takřka ve stejnou dobu, takže pro jistotu do přehledu uvádím i reakční dobu a nějaký ten můj názor 🙂

 

Websupport

– Odpověděli  cca po 13ti minutách 🙂 – Pokud budou pracovníci na podpoře vědět, tak rádi pomohou. Navíc mají i návody, které tvořili jejich zaměstnanci a dají je v případě potřeby k dispozici. Dokonce mají i CMS instalátory, takže instalace WodrPressu je otázkou několika málo minut. K Websupportu se dostanu ještě později, aktuálně zpracovávám použitelnost jejich webu, webhostingových produktů a nabídky celkově.

 

Forpsi

– Odpověď přišla cca po 8mi minutách 🙂 – Opět pokud to bude v silách zákaznické podpory, tak rádi poradí, i když to nemají v popisu práce. Samozřejmě úprava kódu a stránek jejich náplní není.

 

Webhosting C4

– Odpověď cca po 14ti minutách 🙂 – Opět rádi poradí a mají dokonce i speciální fórum, kde zákazníci radí zákazníkům za asistence podpory viz. http://forum.c4.cz/wordpress fórum celkově budí profesionální dojem a čítá na 16tis. příspěvků. Kvalita podpory na C4 je na velmi vysoké úrovni a to neplatí jen o jejich fóru.

 

Český hosting

– Odpověď cca po 18ti minutách 🙂 – Detailně popsali, že svým zákazníkům vycházejí maximálně vstříc a jsou ochotni maximálně pomáhat s nastavením uživatelských aplikací. Což mimo jiné dokládají jejich reference přímo od zákazníků. Samozřejmostí je instalace CMS na jedno kliknutí, což ušetří hromadu času.

 

Gigaserver

– Odpověď cca po 50ti minutách. – Pomohou jak s převodem WordPressu, tak s jeho nastavením a berou to jako samozřejmost. S optimalizací vám může pomoci přímo jejich CMS specialista, která je kdykoliv k dispozici, stačí kontaktovat podporu.

 

Active 24

– Odpověď až po 5ti hodinách. – Ti na férovku přiznali, že nejsou podpora WordPressu a úpravy neprovádí, ale pokud budou vědět, tak poradí. Nic netají a vyjádřili se k mému dotazu upřímně.

 

Závěr

Ve většině společností, tak jak jsem odpozoroval jsou tyto „novinky“ už zaběhlé. Tenhle mini-test rovněž poukázal i na reakční doby a vyjadřování pracovníků na podporách u jednotlivých společností. To, že společnosti radí s nastavením CMS a jejich úpravou je mi dobře známo, jen očividně nepotřebují být všude vidět, psát tučně a tyto požadavky na podporu berou jako samozřejmost a raději se soustředí na zkvalitňování služeb, než investování do dlouhých a nekončících diskuzí na Webtrhu, Webdealu a jinde. Pokud bych si měl v současné době vybírat hosting, tak bych se soustředil například na možnost instalace CMS na jedno kliknutí (což ušetří spoustu času), možnost individuálního nastavení (php, limity aj.), rychlost tech. podpory v případě nějakého problému a určitě bych si vybral společnost, které jedná profesionálně, profesionálně vystupuje a přizná i případné nedostatky a hlavně má kvalifikované pracovníky na technické podpoře a ne pracovníky, kteří mají informace vyčtené z FAQ, ale ty, kteří své práci rozumí.

 

Co bude dál?

V současné době jsem dokonči aplikaci pro Pagerank.cz a domluvili jsme se s Websupport.cz , že jim zpracuji již zmiňovanou analýzu na jejich web, služby a nabídku celkově. Můžete se těšit na zajímavé postřehy, zákulisní informace a předpokládám, že i na zlepšení služeb ze strany Websupportu na základě mých podnětů a připomínek. Osobně jsem s Websupportem velmi spokojen a naše spolupráce se tímto posune zase o krok dál 🙂

 

Ohlasy:

 

 

Sdílej a pošli článek dál. Děkuji! 🙂
 

Napsat komentář