PR články a články obecně patří dnes k velmi oblíbené formě propagace. Ať už se jedná o placené PR články, které poskytuje např. iDnes, Novinky.cz nebo Česká pozice, nebo o publikaci zdarma na webech s PR články . Úspěšnost jednotlivých PR článků závisí především na umístění a na tématu. Některé servery umisťují články takovým způsobem, že se k nim čtenář pomalu ani nedostane, toto dělá například iDnes nebo i Novinky.cz tyto články často označují přímo slovy : Komerční článek apod.

Umístění PR článků má tedy především smysl, pokud se umístí na viditelné místo a šikovně se v něm skryje, že se jedná o PR článek. Druhou věcí je samozřejmě umístění na tématické weby. Pokud chcete snížit náklady na placené PR články, tak je vhodné umístit více článků na více menších webů.

Řada rádoby odborníků, kteří se věnují SEO, umísťují PR články na free weby jako o život, ale k čemu Vám je PR článek, který si nikdo nepřečte..

Sdílej a pošli článek dál. Děkuji! 🙂
 
  1. freez says:

    PR článek který nikdo nebude číst, je k …tomu aby z něj byl alespoň odkaz, jinak je k ničemu a snad by se ani PR článkem neměl nazvat. Každopádně jsou i free PR weby z kterých lidé chodí, musí se jim ale majitel věnovat a nepublikovat každý průjem, co tam kdo pošle.

Napsat komentář